TradeDoubler Verification

mandag den 20. oktober 2014

knæk cancer


Danske bloggere samler ind til kampangen Knæk Cancer, og jeg vil da gøre mit for at være med. Jeg kommer fra en familie der er meget berørt af kræft. Min morfar døde af kræft, min mormor og hendes mand har kræft, og der er en lang række tilfælde med brystkræft på min mormors side. Så jeg går og er ret bange for den der kræft, da den jo ligger i familien.
Prøv at overvej hvilke fantastiske mennesker, der må lide med denne sygdom: Walter White (Fra Breaking Bad), Geo (dansk stand-up komiker) og min mormor. Min mormor er især sej, fordi da hun fik fjernet det ene bryst p.g.a. brystkræft, da hun kom hjem fra sygehuset, gik hun ud og mugede ud hos hendes heste. Kvinden er altså 69 år. For at det ikke skal være så trist at tænke på, så forestiller jeg mig at hun er en amazone. I ved, dem der skar det ene bryst af for at kunne skyde med bue og pil.

Jeg krydser mine fingre for at de kloge videnskabsfolk kan lave en amazone-værdig medicin mod kræft. Så vær endelig med til at give et bidrag til fordel for Knæk Cancer. I kan sende en SMS til 1277 med teksten: KC 10329
Så støtter I med 50 kr.

I kan også trykke her hvis I vil donere mere eller vil læse hvad "the fuss is about"

Indsamlingen slutter 14. november 2014

#DKBloggersKnækkerCancer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar