TradeDoubler Verification

onsdag den 8. juli 2015

needs for the summer

needs for the summer



Jeg ved godt at jeg ikke er en særlig god blogger, men der har også været tryk på, på det sidste. Vi var i Paris (der skal nok komme et indlæg omkring det, på et tidspunkt) og der var bøvl med billetterne.

Men nu er det sommer og det betyder ferie (tror ikke jeg skal rejse mere som sådan), og jeg tænker på hvad der kunne være dejligt denne sommer.
Derfor lavede jeg denne collage på polyvore.

Lidt forklaring til hvert item (kan man mærke at jeg har været kæreste med en gamer i 3 år?)


Body cleanser
135 DKK - thebodyshop-usa.com


Virgin mojito body cleanser - Jeg er fan af hele konceptet med body shop og denne lyder til at være frisk og festlig, og scrubs giver fantastisk blød hud. Den må og skal prøves (af mig i hvert fald) 


Kale body cleanser
165 DKK - amazon.com


Kale chips - Jeg har læst en masse uge blade og slanketips, og helsefreaksne er vilde med grønkål. Jeg vil prøve at finde ud af om de kan fås billigere, for jeg er for nærig til at give 165 kr for det.


The Body Shop body moisturizer
135 DKK - thebodyshop-usa.com


Raspberry body butter - Endnu engang fra the body shop, og så er jeg en sucker for hindbær. Og hvis jeg kan dufte som hindbær, så ville jeg være i himlen. (Jeg ville nok bare gå og sniffe mig selv)


Sun Bum sun care
110 DKK - nordstrom.com


Solcreme - Jeg elsker trælooket på denne her solcreme. Solcreme er et must, sammen med solhat og siesta, hvis man ikke vil forbrændes i solen.


Stainless steel jewelry
42 DKK - amazon.co.uk


The Body Shop tinted moisturizer
130 DKK - beauty.com


BB Creme - Jeg er løbet tør for BB Creme (og er forsvundet i junglen af mærker, så har ikke anskaffet mig en ny endnu). Men denne her kunne vække min interesse, da den jo er mere naturlig end så mange andre.


Vintage wine glasses
235 DKK - overstock.com


Vinglas - Nok ikke lige de her vinglas, men skal have skaffet mig nogle, så jeg ikke skal drikke vin af krus (man føler sig lidt ussel, når der er hank på vinglasset). Jeg har noget vin som snart skal drikkes, og for at føle sig voksen, så skal der vinglas til.


Det var min drømmeliste til sommeren 2015. Måske bliver der lavet en ny.

Vi ses smukke mennesker <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar